Srce na teren zastava

Srce na teren zastava

Epitet sportski događaj 2009. godine poneo je kvalifikacioni meč reprezentacija Srbije i Francuske za plasman na fudbalsko Svetsko prvenstvo u Južnoj Africi 2010. godine koji je odigran 8. septembra 2009. godina na beogradskoj Marakani.

Kompanija Delta Sport, generalni zastupnik brenda Nike, ceo ovaj događaj pratila je reklamnom kampanjom pod nazivom Srce na teren. Atmosfera na utakmici je bila fantastična a Delta Sport se potrudio da napravi pozitivnu i pobedničku atmosferu svojom zanimljivom kampanjom.

Među brojnim segmentima kampanje, na samoj utakmici južna tribina stadiona Marakana bila je prekrivena zastavom, najvećom ikada napravljenom, na kojoj je pisalo „Srce na teren“. Ova zastava je najveći navijački transparent ikada napravljen, dimenzija 90×30 metara i težine od preko 500 kilograma. Zastava je prijavljena i za čuvenu Ginisovu knjigu rekorda čiji su predstavnici došli u Beograd da je izmere. Do utakmice Srbija – Francuska najveća zastava na svetu bila je raširena na stadionu Boke Juniors i njene dimenzije su bile „samo“ 75×30 metara.

Core Media je pružila kompletnu logističku podršku ovom istorijskom poduhvatu.