Agencija Core Media, Košarkaški klub Crvena zvezda i vodeći maloprodajni lanac u Srbiji, Idea, našli su i u sezoni 2016/2017 ponovo na istom zadatku. Posle dve godine izuzetno uspešne saradnje, u novom formatu Evrolige, očekivanja su bila još veća na svim poljima. Rezultatski crveno-beli košarkaši nisu razočarali – ostvaren je novi istorijski uspeh, koji je pratila podjednako uspešna marketišnka kampanja biznis partnera.
Zahvaljujući interesantnim postavkama, fan engagementu i drugim BTL aktivnostima utakmice u Kombank Areni i Pioniru postale su istinski spektakl i to ne samo zbog sjajnih igara igrača Zvezde. Kampanja koju je Core Media osmislila donela je niz zanimljivih programa za navijače oko i u samim dvoranama, pred početak mečeva, na poluvremenu, ali i u samim najavama za utakmice. Poseban akcenat stavljen je na digital engagement gde su navijači putem društvenih mreža mogli da dobiju i vredne nagrade i first team experience.
Veoma važan aspekt kampanje jeste i nastavak saradnje na društveno odgovornim projektima, najpre na projektu One team Evrolige. Liga košarkaša u kolicima i akcija Learning to play, projekti su koji su dobili najviše ocene Evrolige i koji su ponovo pokazali visoku socijalnu svest i Crvene zvezde i njenog partnera Idee.