BTL Top 16 faza Evrolige Idea 2015

BTL Top 16 faza Evrolige Idea 2015

Košarkaški klub Crvena zvezda ostvarila je veliki uspeh ove sezone plasiravši se u Top 16 fazu Evrolige i tako potvrdila primat među klubovima u regionu. Evropa ne pričao o Zvezdi samo zbog rezultata na terenu, već i zbog sjajne atmosfere na tribinama na domaćim mečevima u Areni i Pioniru. Crveno-beli su tako među najgledanijim timovima u Evropi ove sezone, zbog čega je agencija Core Media iskoristila da za potrebe jednog od glavnih sponzora Zvezde – Idee osmisli niz BTL aktivnosti u Top 16 fazi Evrolige.

Od januara do aprila 2015. godine na sedam domaćih mečeva u Top 16, protiv Real Madrida, Galatasaraja, Albe, Žalgirisa, Makabija, Barselone i Panatinaikosa,  Zvezda,Idea i Core Media su unapred osmišlejnim i sprovedenim aktivacija u Kombank Areni i Pioniru pomerili standarde kada su BTL aktivnosti na sportskim terenima u pitanju.

Na svakoj utakmici, Promo timovi su delili K Plus proizvode tokom utakmice, odnosno brend proizvode Idea, dok je na samom terenu pre i na poluvremenu mečeva organizovan program koji je do sada viđen samo na najvećim sportskim spektaklima na planeti. Od unapred osmišljenih igrica za gledaoce, do nastupa akrobata iz Dunk Kingsa, najboljeg evropskog freestyle košarkaša Nemanje Blažića Trickyja, pa do flash moba odrađenog sa navijačkim bendom, ljubitelji košarke su mogli da uživaju u sjajnom programu.

Posebnu dimenziju je bila društevno odgovorna akcija u kojoj su Zvezdini košarkaši svojim trojkama donosili novčanu pomoć različitim organizacijama izraženu u robi K Plus proizvoda, brenda Idea.

Povezivanjem dva velika brenda i Košarkaški klub Crvena zvezda i Idea su dodatno ojačali svoje pozicije na tržištu i obezbedili sebi još bolje pozicije za ekspanziju u budućnosti.