BTL prva faza Evrolige Idea 2016

BTL prva faza Evrolige Idea 2016

Košarkaški klub Crvena zvezda, njen partner Idea i Core Media još jednom su udružili snage u zajedničkoj promociji brendova tokom prvog dela nove sezone u Evroligi. Rivali crveno-belih u GrupiA ovoga puta bili su Fenerbahče, Strazbur, RealMadrid, Himki i BajernMinhen.

Od oktobra do decembra 2015. godine  u pet domaćih utakmica u beogradskim halama Kombank Arena i Pionir, Core Media je osmislila i sprovela u delo ponovo bogat propratni BTL program po uzoru na NBA utakmice.

Idea korner, zanimljive igrice za gledaoce u hali i na samom terenu, podela K Plus prozivoda od strane Core Media promo timova samo su neke od stvari koje su organizovane tokom prve faze Evrolige. Deo promotivnih aktivnosti još jednom su bili vezani i za saradnju sa sportistima pokretima Specijalne olimpijade, a sve u okviru projekata One team Evrolige.

Uporedo sa uspešnom organizacijom utakmica, košarkaški Crvene zvezde su na samom terenu ponovo imali odličnu sezonu pa su se plasirali u Top 16 fazu Evrolige čime su promocije oba brenda i njihovo povezivanje dodatno dobile na značaju.